Hoppas på en ny fin vårdag?

Datum: 2011-04-12 Tid: 06:45:00
Jag hoppas få höra fåglarna kvittra när jag går till bilen för att köra till jobbet!

En dag till på mitt härliga jobb, sen ska jag hem och sjuksköterska för älskade lillebror som skadat sig på fotbollen (idiot-tacklingar!).

Ge piller till pillerman! Som det är nu får mamsen sova med honom och gå upp mitt i natten och ge honom smärtstillande piller.. Stackars liten!
Usch, jag blev så nervös i söndags när lilleman inte kunde andas och nästan svimmade och jag visste inte vad som hände, jag satt bara och hörde allt i andra änden av en telefonlur som slängdes i golvet... Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv!!!! Som tur var var han bara lite svimsig, men den känslan höll i sig hela kvällen.

I söndags var vi även och premiärgrillade med den lilla röda! Det blev korv i bröd tillsammans med Johan och Sascha. Men kaffet tog vi med hem igen eftersom solen danade och kylan smög sig in på kroppen.
Vad härligt att våren är här, jag njuter till och med av de regniga dagarna eftersom de innebär två positiva saker: det lukat gott och det snöar INTE! (Fastän jag är ett stort fan av snö, så är det inte roligt att pendla i det!)

Jag hoppas på mer sol denna veckan, för jag vill SOLA!

Tidsinställt inlägg? Jajamen! Exakt nu träder jag in på min arbetsplats redo för att hugga in på en ny dag!
GOD MORGON VÄRLDEN!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback