Vilken härlig helg!

Datum: 2011-04-24 Tid: 23:45:09
Fått fira in sommaren med årets första grillfest! Nästan alla vänner var hemvändande över påskhelgen, några saknades tyvärr, men vi hade skoj i alla fall!
I fredags var vi hela eftermiddagen hos Anders och Lena, spelade Alhambra och drack kaffe i solskenet. Skaffade mig årets första bonnabränna också. I t-shirt fick sig hals och armar och så 15 cm på varje lår en lite brunare färg. FINT!
Idag har vi varit och träffat Sandra som kom ner ifrån Stockholm och solade lite i trädgården.

Längtar bara ännu mer efter en egen trädgård. Ett eget hus. Vi får se vart det barkar hän.. Vi har ju hittat något som är potentiellt på tänka-över-stadiet i alla fall....!

Nyss hemkommen ifrån en händelserik kväll på KAVA, dock en eftermiddag som började som lugnet före stormen. Minst sagt! Det är väl det som gör jobbet så roligt - man vet aldrig vad som händer!

Nu ska jag ta det lite lugnt här en skvätt.

Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Håkan

Hej



Vill du ha min hjälp så var öppen för den då och säg inte emot när jag föreslår träningstider.

Vad du ska göra och när.

Inte lätt att hjälpa någon som inte vill ta emot hjälpen.



2011-05-02 @ 17:09:06
Mitt namn: Johanna

Okej Håkis!!

Hitta något som passar mig då förutom den där jävra löpningen som gör ont i benen!

2011-05-02 @ 23:52:28
URL: http://polkadots.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback