NYÅRSAFTON!

Datum: 2011-12-31 Tid: 09:35:15
Det är konstigt, vad året går fort. Natten inatt har också gått fort. Den har varit fullspäckad med saker att göra på jobbet - som jag hade tid att göra i lagom takt. Skönt!

Har egentligen ingenting bra att ha på mig ikväll. Provade nyss en gammal klänning (som jag använt EN gång) och det tog sjuhelsikes tid att tråckla på den - och av. Jag kan ha den - om jag har något över som en liten jacka eller nåt.

Går även att ha jeans. Och tröja/linne/tunika/whatever. Jag vet inte. Jag bryr mig heller inte så mycket just nu. Vill mest bli trött så jag kan sova en liten stund innan det är dags att kämpa för att bli vackrare inför kvällen. För det är trots allt nyårsafton...

I vilket fall så har jag i år bestämt mig för ett nyårslöfte inför 2012.

Ta hand om mig själv!

Hela året dessutom. För det här fungerar inte längre!

GOTT NYTT ÅR!!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback