Rihanna..

Datum: 2011-01-24 Tid: 13:39:37
Jag har aldrig varit ett stort fan av Rihanna, tvärtom har jag alltid bytt radiokanal och låt varje gång hennes låtar dykt upp.

Men inte nu längre..

Tvärtom kan jag längta efter att få lyssna på flera av hennes låtar, spelar dem om och om inne i huvudet. Nynnar på dem på jobbet, sjunger högt till dem i bilen..

Jag får helt enkelt erkänna - Rihanna är bra!

Idag är jag ledig, sitter som bäst och njuter av en kopp kaffe och funderar på om inte syster Elins pojkvän Erik kan vara en av de snällaste personerna som vandrar på den här jorden - jag får nämnligen låna hans dator! Så jag vårdar den ömt!

Lite senare idag ska jag ge mig ut och jobba på mitt mål. Jag ska springa 5 kilometer. Om några veckor. Sen är det långsiktiga målet ett halvmaraton. Ungefär nästa år. Så jag springer enligt iForms schema för nybörjare.
Så får vi se hur det går...

Ha en härlig dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback