Tokigt!

Datum: 2012-11-14 Tid: 16:35:13
Jo, när man inte har hjärnan med sig så blir det lite tokigt. Jag kör sällan med halvljuset på dagtid, det är lite onödigt. Men igår hade jag tydligen för mig att det skulle vara en bra idé. Och givetvis så glömde jag lyset på medans bilen väntade på parkeringen under tiden jag jobbade. Den var lite tjurig när jag kom tillbaka och ville därmed inte starta. 

Lite panikslagen, då jag ringt ner syster från Växjö för premiären av Breaking Dawn del 2. Men, sötesyster kom och hämtade mig, vi hann i god tid och hann till och med ta en kopp kaffe innan bion.

Idag var kära pappa snäll och körde in mig till CSK:s parkering innan han skulle jobba, med sånadära kablar i högsta hugg. Bilen startade, men var fortfarande sur på mig efter gårdagen. En ettrig lampa lyste och gjorde mig lite, lite rädd. Men efter att fina pappa ringt till bilmekanikern så kunde jag köra hemåt. Till Lörbyskog då för att ladda batterierna.

Så. Bilbatteriet har laddats. Jag har stulit kaffe av mina föräldrar. Jag har påbörjat en sak och sedan inte orkat slutfärda det. Jag har inte alls varit sugen på att virka trots att hela väskan är full med garn. Jag har varit sur och rastlös halva dagen och nu är den snart slut. Toppen! Verkligen... Jag hade lite andra planer. LITE ANDRA PLANER.

Men imorgon, då blir det en riktig resa till Kristianstad för att byta ett par skor till H, titta i lite affärer för min egen del och handla lite saker på Biltema till geocachingrundan jag planerar. Det som jag skulle göra idag, så jag kunde bege mig på cachingrunda imorgon.

Nu ska jag avsluta ett mycket negativt och bittert inlägg med att säga att min pappa är fantastisk och lägga upp en bild på två människor som gör mig glad i hela hjärtat!

 
 
Ha en trevlig kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback