Vilket lugn...

Datum: 2013-06-18 Tid: 21:00:33
Vilket lugn, vilken frihet. Att känna doften av nyklippt gräs, inta morgonens kaffekopp på uteplatsen, ett fint kök, en mysig soffa och en HÄRLIG SAMBO!

Jag njuter. Jag njuter av att trivas i mitt hem, mitt HEM. Att längta hem.

I lördags längtade jag hem, efter många timmars geocachande längs olika power trails i Halmstad. Blöt, trött och less så smakade McDonald's mat ljuvligt och vaniljkex visade sig vara räddningen för mitt humör. Och när vi kom hem sen, få stövla in genom samma ytterdörr och känna "JAG ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!".

Fantastiskt.

Och Halmstad med omnejd är som vanligt fantastiskt. Utan tvekan.

Från och med imorgon står det en fyra nätter på raken-raid. Därefter en c-tur. Skönt att jag inte behöver ha något liv nu under sommaren i alla fall, jag ska tydligen ta död på kroppen och sen sova, sova, sova.

Så jag har slappat ett par dagar nu, verkligen slappat. Läst ut ett par böcker, druckit kaffe, tvättat, handlat, fluffat sängkläder, funderat på mörkläggningsgardiner.... Slappat. I soffan och på uteplatsen. Slappt!!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Halmstad är VACKERT!! :) Speciellt på sommaren. Paradis!

2013-07-24 @ 12:04:36
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback