Hyreskontrakt

Datum: 2013-05-14 Tid: 00:42:30
Jo, vi ska bli sambos. Efter nästan fem år tillsammans är det dags att slå skräpet ihop och bilda gemensamt hem. Det blir en marklägenhet. Tro det eller ej - jag ska få gå barfota hemma på min gräsmatta i sommar. Vi kan äta mysiga frukostar utomhus, bjuda hem vänner, grilla hemma och låta sängkläderna vädra ute. 
Jag tycker att vi ska skaffa katt, det tycker dock inte H.

Det är mycket planering, funderingar. Rensa, packa, planera. Jag måste slänga mycket saker och jag tycker verkligen inte om att slänga någonting. 
Men det är märkligt vad lycklig man kan bli av en kartong! Jag gillar de långsmala blocken vi har på jobbet - mycket! Så jag beställde ett paket med sådana. Och fick en perfekt mindre variant av flyttkartong! Perfekt.

Flytten sker om cirka 18 dagar. Nej, jag har inte alls panik med tanke på att jag jobbar nästan varje dag fram tills det är dags.....! 

Imorgon ska jag jobba natt och är då som det heter "ledig" hela dagen. Jag ska lämna kontrakt och jag ska försöka mata Lottan med 4 ostrukna mått utblandat i 124ml halvkokt vatten. Testa Hannas mammanerver lite kanske? ;) 
Nej, jag lovar - jag ska inte! (Lär väl inte få nåt kaffe annars!)



Annars så blommar det i backarna!

Godnatt

Tankar och tycken
Mitt namn: Hanna

Haha! Du är inte klok, jag låser dörren nu! ;) Ses sen.

2013-05-14 @ 09:10:25
URL: http://hejhejhanna.blogg.se

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback