En mysig fika..

Datum: 2008-12-09 Tid: 16:26:59
Nu är vi väl ganska up-to-date igen? Idag har jag fikat med lilla Jenny! Jag hade med mig kanelbullar och Jenny bryggde kaffe till mig.. Det blev ju bra till slut i alla fall!
Just nu sitter jag här med ytterligare en kopp kaffe och ska äta en god ciabatta! Jag ska även börja på en skoluppgift som inte alls är lockande.. Usch!
H gick just iväg med sin syster till träningen.. När han är tillbaka ska vi köra ut och handla två fina, röda amaryllis som ska få plats i de röda julkrukorna! Imorgon blir det Kristianstad, för diverse inköp. Bland annat vill jag kolla på julgranskulor på Åhléns. Fastän jag inte har råd... Man kan väl få drömma?

Ha en bra eftermiddag, det som är kvar av den!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback