I will survive..

Datum: 2008-12-29 Tid: 20:36:05
Jag överlevde julen! Allt gick bra, allt var roligt!
Lillejul hemma hos manne var riktigt roligt, med spel, god mat och pikande julklappar. Julafton tillbringades tillsammans med min älskade familj!
Juldagskväll hade vi först förfest här hemma och sedan bar det av till Black on Black 2008 i Siretorps bygdegård. Årets fest?
Annandagen vaknar vi och är döda. Sen körde vi hem till Lörbyskog för middag med min familj. Mys!

Just nu skriver jag det sista på uppsatsen och H har en vän hos sig... Vi kanske ska kolla på lite film, ta det lugnt, njuta av livet och att stressen, den underbara julstressen inte finns längre!!

På onsdag är det nyårsafton... Då blir det bröllop!
Ha det bra!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sara

Gott nytt år! Något nyårslöfte?



Önskar Sara - Prinsessansaraa

2008-12-31 @ 23:36:42
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback