Idag har jag blivit klar...

Datum: 2008-12-12 Tid: 00:58:06
Examinationsuppgiften är klar! Så skönt!
Imorgon ska vi bara sova ut, min lille sjukling och jag... Sedan blir det väl åter till allt pyssel jag håller på med hela tiden. Kanske lite julbak? Vi ska ju ha egna lussekatter också!
Idag inhandlade jag H's julklapp! Jag har gått länge och sugit på den karamellen, men nu bestämde jag mig, för jag gillar den. H själv var också ute på julklappsraid idag och kom hem med ett jättestort leende, (tror ni som jag att han fyndat?)... Han hade även med sig hem tre svarta ljus med silversnöflingor på. Jättefina! Så nu har vi svarta vintriga ljus på det vita fatet. Mys! Plus att han hade handlat en rejäl påfyllnad till nötskålen, så nu kanske vi står oss till jul?
Snart blir det lite mys med te och digestive, för båda är lite småkrassliga i halsen. Plus att vi toppat kvällen nyss med varsin whisky. Mumma kardemumma!
Imorgon blir det H's currykorv och ris, vilket jag redan nu sitter och suktar efter... Idag vart det tråkig hämtmat..

Imorgon är det Lucia-tåg i Sölvesborgs kyrka med Furulundsskolans musikelever! Så Emma och jag (båda gamla musikelever och nu sjuksköterskestudenter) ska dit och uppleva den fantastiska stämning som alltid råder där varje år. Min söta lillasyster är ju också med, så det ska bli riktigt kul.
Enda nackdelen är att det börjar sju och Emma och jag ska gå dit redan vid fem och få träsmak i rumpan för att få bra platser. Vi ska även paxa plats åt min älskade H för han vill också se!!
Nu blir det fikamys!
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback