Jul, jul, strålande jul...

Datum: 2008-12-14 Tid: 14:57:23
Igår var det Lucia-dagen! Jag och min bästa vän M bakade lussekatter hela eftermiddagen innan vi framåt kvällningen tog på oss varsin särk och packade fikakorgen för att åka runt och lussa för de vi trodde skulle uppskatta det.
Det blev som vi tänkt oss, glada och överraskade ansikten värmde våra hjärtan.
Idag har H och jag ätit en mys-frukost och städat till lite här, så nu får vi se vad dagen har att erbjuda oss!

Men nu kom H, ägaren av denna datorn och ville ha den! Så nu går jag och gör något annat... Titta på våra fina amaryllis som börjat slå ut i fönstret? Mys!

Ha en härlig eftermiddag!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

vart är min krans?

2008-12-14 @ 18:31:11
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback