Julen; den stressigaste tiden på året...?

Datum: 2008-12-21 Tid: 22:20:51
Ja, för hur mycket finns det inte att göra? Hittills har vi fått en del gjort, men inte allt, inte jag i alla fall..
Vi har sprungit i pappas skog och huggt gran, klätt granen, köpt julklappar, slagit in de flesta julklapparna, tvättat, städat lite, diskat lite, handlat lite.
Dagarna springer iväg och på onsdag är det redan julafton. Jag har ont i huvudet, är trött och känner mig riktigt utsliten i hjärnan.
Så nu ska jag göra en kopp te, sen ska jag fylla på nötskålen och hämta upp den sista tvätten och ställa in disken och.... ingen rast och ingen ro.

Ikväll har jag varit med kyrkokören i Mjällby och sjungt julkonsert. Jag måste säga att vi var riktigt duktiga. Alla sånger gick bättre än väntat, med så mycket problem som fanns under genrepet.. Men jag är nöjd. Efteråt var det julbord tillsammans med "alla som får kyrkan att gå runt". Riktigt trevligt...

Nej, jag behöver en kram så nu ska jag gå och fjäska för H!

God natt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback