En väldigt trött morgon lider mot sitt slut..

Datum: 2008-11-18 Tid: 10:09:47
Ja, för snart är det väl förmiddag. Usch, vad jag var trött imorse. Det var nästan helt olidligt att öppna ögonen och sätta ner fötterna på det kalla golvet och försiktigt tassa ut på kökets ännu kallare stengolv. Men vad gör man inte för att få pussa H hejdå? En macka och en kopp kaffe senare kände jag mig lite piggare och efter en snabb runda runt huset i den bitande höstkylan utanför är jag redo för att hamstra in mer kunskap i huvudet. Hoppas att den fastnar!
Idag är det i första hand astma som står på schemat. Kan det bli roligt månntro?
Ser i alla fall fram emot kvällen. Vi har lovat varandra att göra något tillsammans, som att spela spel eller liknande. Ta tillvara på varandra till fullo! Kanske dricka lite glögg och äta lite pepparkakor? Jag är så sugen på julen! Jag är sugen på den röda färgen, på de juligaste ljusen, på glädjen och den där extra jul-kärleken som alla runtomkring tycks fyllas med och vill dela med sig av. Så nu tänkte jag avnjuta en pepparkaka med ädelost på. Bara för att jag kan!

Ha en jättehärlig dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: mamma

kan du sätta diagnos på mej?

2008-11-18 @ 10:42:21
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: elin

Hon hade köpt en färdig deg med tomatsåsgrejs på, så det var bara till att bre ut och på med tomatsåsen och sen med allt annat man ville ha på. Halvhemmagjord pizza! :D

2008-11-18 @ 16:27:06
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback