Jul, jul, jul...

Datum: 2008-11-25 Tid: 01:48:40
De små franska balkongernas räcken här runt på campus har det glittrat av små lampor ikväll. Många kommer nog in i julstämningen just för att snön ligger så vackert överallt. Jag är så sugen på att plocka ner mina julstjärnor som ska pryda mitt fönster.. Men jag har lovat mig själv att inte göra som förra året och spara dem tills efter 1:a advent. Jag ska även hitta en bra plats att placera ut min fina Dumle-chokladkalender som jag fått av min älskade pappa! Eftersom födelsedagen är för nära nu så har jag en julklappslista att bjuda på! (Ha-galet monster!)

Jul-Önskelista 2oo8

      En list att sätta min stora tavla på
      Julgardiner
      En fin tomte
      Ett hallbord
      En spegel till hallen
      Vita, runda krukor som är matta i färgen
      Glöggkoppar med tillhörande skålar
      En liten, smal bokhylla
      Resten av det jag inte fick från födelsedagslistan, haha!

Jag har precis sagt godnatt till världens bästa människa. Mitt hjärta, den närmsta jag har. Han som ser på mig precis som jag är och säger att jag är söt när jag precis vaknat. Han kan alltid få mig att le igen när det verkligen behövs. Han, som är den mest speciella jag vet, så unik och alldeles perfekt. Rolig, kärleksfull, omtänksam, målmedveten, stark, snäll, charmig, helt fantastisk. Jag har alltid roligt med honom. Jag kan alltid vara mig själv och jag är alltid helt avslappnad i hans närhet. Han lugnar mig när jag är rastlös och piggar upp mig när jag är trött. Han kompletterar mig på alla sätt och vis. Jag älskar honom så mycket!

Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback