Snölandskapet utanför mitt fönster..

Datum: 2008-11-24 Tid: 13:20:26
"åh vad jag tycker om när det snöar!"

Det blir så ljust ute när snön gnistrar på marken.. Och det var längesedan jag kommer ihåg att det fanns snö på marken så här nära min födelsedag. Jag kände mig lite hängig innan, så när det var dags för kaffe, tänkte jag att jag skulle ställa mig utanför ytterdörren och dricka det, mysa lite i iskylan med en varm kopp. Det tyckte tydligen min granne också, (hon skulle väl röka också då), vilket resulterade i ett trevligt samtal om allt möjligt.
Härligt! Jag kände mig riktigt vilsen idag när jag vaknade. Ensam, i Växjö.. Vart tog H vägen? Sedan kom jag på det... Han är ju hemma i Sölvesborg!!
Jag ska börja skriva lite på min uppsats nu. Inget jag ser fram emot, men får se när jag väl har börjat, kanske blir det roligt då?

Jag har kommit på en sak till som jag vill ha. Glöggkoppar! Gärna med tillhörande skålar där jag kan lägga mandel och russin i.
Sara och jag ska ju ha glöggkvällar fram tills jul har vi sagt, men får se om vi gör slag i saken and make it happen!
Ha en härlig eftermiddag!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Kolla in hur det blev på bloggen vettja, det blev lite konstigt vid headern längst upp men det kan jag leva med! Det blev blått för det börjar bli vinter!



Kommer du hem på fre?

2008-11-24 @ 22:29:28
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback