Anywhere the wind blows...

Datum: 2008-10-03 Tid: 00:40:43
Vi bowlade i Bromölla, tre såna där rundor. Jag är tydligen inte så bra på det!
Hade för mig att jag var mycket bättre, kanske bara önsketänkade. Efter bowlingen blev det en varsin latte och en varsin liten kaka innan vi körde och handlade. Sen åkte vi hem till mina föräldrars stuga och grillade. Fick inte igång grillen som vi skulle, så vi fick starta gasolköket och steka köttet den istället..
Salladen och potatissalladen var gott i alla fall!
Skönt att säga hej till mama o papa iaf!

När vi kom hem igen så gick H iväg för att träna, medans jag gick ner till solariet och införskaffade mig 20 minuters värme... Mys!
Sen satte jag igång att röja undan lite grann så det blev fint när H kom hem.. Hann inte så långt bara... Sen diskade han själv så det spelade ju inte så stor roll att jag hade tänkt göra det!

Nu har vi ätit nån variant av sån där panpizza, denna var mycket godare än Billy's!
Avslutade med att dela ett sånt där bröd man värmer i ugnen, med örtsmör.
Gott!
Nu blir det snart sängen för oss!

Imorgon ska jag köra med H:s bil upp till Växjö för att ha ett obligatoriskt seminarie som de tyckte var snällt att lägga in mellan 13.00 och 15.00. Så, 1,5 timmes resa upp + 1,5 timmes resa hem igen plus 2 timmars seminarie stjäl 6 timmar av min fredagseftermiddag som jag egentligen vill spendera tillsammans med H och ladda upp partystämningen!
För imorgon smäller det.
Take care!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback