Come on baby light my fire...

Datum: 2008-10-15 Tid: 17:01:54
Ensembleminnen!


Idag var sista dagen på min praktik, men det blev inga muffins igår, så jag köpte kakor och kaffebröd!
Fick en jättekram och fina omdömen! Det är sådant som gör en varm om hjärtat!

Igårkväll klockan 8 spontan-bestämde Sara och jag att vi skulle gå ut och gå! Det hela resulterade i en 1,5 timmes runda runt Växjösjön. Superhärligt, precis lagom kallt, precis lagom med människor runt omkring och en härlig pratstund om livet och dess innehåll. Något vi också bestämde att vi ska börja  göra regelbundet! Hoppas jag håller det denna gången!

Idag är vädret i Växjö så trist. Det regnar och blåser lite. Jag som vill ha solsken på de underbart vackra orange löven nu. Hösten flyger ju så snabbt förbi!

Nu är det bara 2 dagar tills H kommer hit och spenderar lite tid hos mig.
Det är lyx att spendera tid tillsammans, vakna brevid någon som betyder hur mycket som helst,
äta frukost tillsammans och se fram emot en härlig dag på tu man hand.
Jag behöver det verkligen!

Nu ska jag tända lite värmeljus här, fryser snart ihjäl!!!!!!!!!!!!!
Take care!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Nej, det är sant ;) men när man väl är där så är det inte så himla kul :P

2008-10-16 @ 16:27:34
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: elin

Att få 18 såna poäng när jag går ut gymnasiet, men det känns mer o mer avlägset. Mamma o jag hittade det för jag funderar på att gå journalistutbildning. Men det krävs mycket för det och vet inte om jag klarar det :)

2008-10-16 @ 20:11:48
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback