I love to love..

Datum: 2008-10-29 Tid: 10:43:43
Morgonen började redan halv åtta. H skulle till skolan
medans jag ska plugga här hemma. Jag ska!
Det var så svårt att slita sig från sängens värme, men
så kom min underbara pojkvän med en kopp välbehövligt,
varmt kaffe! Efter en stund pussade han mig hejdå och
gick och plötsligt förändrades hela världen här.
Så tomt! Så tyst och stilla. Inte alls i min smak.
Jag vill ha ljud, liv och rörelse omkring mig. Bara så
jag vet att jag inte är ensam. Han kommer hem om 3
timmar.
Jag vill ha en klocka. Jag hittade en på Village när
vi var i Kristianstad och jag kan fortfarande inte li-
sta ut varför den inte fick följa med hem. Det mesta i
butiken hade fått följa med hem om jag hade haft råd.

Nu har jag klämt ner 3 pizzabullar också.
Vilket betyder att nu är det dags att plugga. Vilket
innebär att jag ska trotsa den gråa tristessen, som får
mig att vilja sova och sätta mig med näsan i böckerna.

Ha en bra dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback