Ikväll är jag en vinnare!

Datum: 2008-10-26 Tid: 20:04:21
Jag ska ha flera av mina vänner omkring mig, vi ska umgås,
spela spel och skratta oss igenom kvällen!
Allt känns mysigt och värmade just ikväll. En helt vanlig Söndag.
Med mina underbara, alldeles speciella vänner!
Jag ska snart ta bilen upp till Lasses kiosk och köpa oss
varsin kebabtallrik att avnjuta.
Sedan drar spelkvällen igång på allvar med diverse TP, Alfapet,
Skip-bo, Fluxx, Scattergories (min favorit)och Spank the Monkey.
Ja, vi får se hur det går för lilla mig som lätt blir rastlös.
Men ikväll är jag en vinnare i vilket fall, för ikväll
är jag helt igenom lycklig.


Ha en underbar kväll!


1
MÅNAD OCH 1 DAG TILLS JAG FYLLER TJUGO

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback