Let the sunshine in..

Datum: 2008-10-28 Tid: 14:00:13
Solen lyser in genom vardagsrumsfönstrena. Hela rummet
badar i ljus och värme. Mitt hjärta är upptagen vid sin
dator, så snygg där han sitter helt koncentrerad.
Jag fick en trisslott idag, som jag pratat om att gå
och köpa så länge nu. Det blev ingen vinst, men den gav
mig ett sött tecken på omtänksamhet.
Det där lilla som gör så väldigt mycket.
Jag ska snart dyka ner i mina patientfall igen. Det är
inget som roar mig överdrivet mycket, mest för att det
nu är ett ont måste. Som att diska, vilket också måste
göras inom en snar framtid.
Igårkväll såg vi Irresistible.
Märklig film, märklig handling, märkligt slut. Men bra
skådespelare. Helt okej.
Nu är det dags för plugg. Och kanske lite kaffe...


Ha en bra eftermiddag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback