All by myself...

Datum: 2008-09-21 Tid: 23:28:16
AH! Nu är jag ensam igen.. Inte bra på det!
H kom upp i fredags i alla fall fast han inte skulle det egentligen! Lagade klyftpotatis, stekt lövbiff med bearnaisesås igen! Sallad till det, I like! Massa mys, jag blev så glad, så glad!! Åt massvis med godis och kollade på Fool's Gold. Bra film, dock inte mycket "nytänkande". Ett gift par som letar efter gamla skatter efter vrak på botten i Karibien.. Har vi sett det innan? Ja! Sen vid 12 tog vi en promenad runt campus och tittade på fulla människor! Träffade även Therese och Sara som stod i kön till Stallarna ;)
I lördags blev det massa mys också och senare på kvällen uppklädning och fest! Hos Sara, en förinflyttningsfest! Alltså en fest innan inflyttningsfesten när nu det blir ;) Sen när dom drog ut vid 10 tog Håkan och jag en pizza innan vi stöp i säng. Jag som "inte ens va trött"!!!
Idag har vi inte gjort väldigt mycket nytta.. Jag har upptäckt att hela min bildmapp är raderad, så om någon har något bra tips för att få tillbaka, TIPSA!!!! Har dock testat de flesta google länkar så, det är lönlöst på det hållet... Har inte råd med vad som helst för program som student!! ;)
Idag har vi kollat på en film, Doomsday som var splatter, splatter, splatter! Till middag har vi ätit en wok på strimlad kyckling, grönsaker och nudlar + sötsur sås! Mums!!!
Imorse kom min kära Moster med Man och Barn och hälsade på! Lilla Alva har blivit lika lång som jag (inte så svårt men ändå, hon är 7 år yngre!). Vi fikade med kaffe och riesen-kola, trevligt, trevligt!! :) Synd att inte storekusinen var med, men men! En annan gång!!

Nu har hjärtar mitt kört hem :( Blir alltid lika förstörd varje gång! 
Att säga hejdå är det värsta som finns, särskilt nu när vi inte kommer träffas på massa med dagar eftersom vecka/helg/vecka är vi båda upptagna med skola och annat.... (annat är Hs fusk-resa till Tyskland, så tjurigt att jag är så "gammal" som jag är!).

Nu blir det lite TV och lite plugg eller liknande! 
Take care! 

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Du har skrivit "H" jättemycket, sen "Håkan" mitt i texten :D Haha

2008-09-24 @ 14:05:57
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback