Bloggar igen..

Datum: 2008-09-11 Tid: 21:20:08
Jag tog bort min gamla blogg, för den var helt och hållet ouppdaterad sedan april..
Ska försöka bättra mig, behöver väl ha lite koll på mitt liv!

Imorse åkte jag hemifrån Sölvesborg och världens goaste människa.. Trist.
Kom upp till Växjö och campus fem över 10 och mötte upp Sara, rusade till föreläsningen och dog där. Nästan.
Istället för lunch, fikade vi istället, som vanligt i bibliotekets café och tittade på folk vid fönsterborden.
Efter skolan gick vi till Apoteket och sedan ICA, där vi bestämde oss för att laga middag tillsammans. Det resulterade i potatisgratäng á la oss och som vanligt currystekta kycklingfiléer och stekta champinjoner. Gotte!
Det blev lite Alfapet innan Sara drog hem till sitt för att plugga ;)

Imorgon blir det Sbg igen :) MYS!
Nu ska jag packa och fixa resten...

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback