I'm on fire when you're near me...

Datum: 2008-09-26 Tid: 16:47:32
Följ min blogg med bloggkoll



Detta blir ju ganska intressant, har bränt ut filmer och bilder från datorn nu. Även rensat bland musiken, så nu är det praktiskt taget bara Queen och Johnny Cash som regerar där... Finns några godbitar kvar iofs, 18 andra blandade artister! Hmm, ska jag kalla mig själv enkelspårig?
Plugg går finfint idag, har en paus nu bara!!

Mamma och jag har dammat av och åter startat upp "Systrarnas telegrafbyrå", dock i en yngre upplaga denna gången ;)
Hon ringde nyss och uppdaterade mig om läget hemma, syster har pojke på sitt rum HAHA!

Jaja, jag uppdaterar kanske senare om jag kommer ihåg och inte gör nåt viktigt ;)

take care!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback