It's your quiet heart and your silence..

Datum: 2008-09-30 Tid: 23:01:29
Har precis varit över hos Emma och lånat tejp till paketen. Blev 3 stycken, hittade inga fler roliga lådor i mina gömmor.. Vita paket med mossgröna, orangea och svarta snören. Lagom höstigt, lagom snyggt!
Hoppas innehållet också kan uppskattas!

Fick förresten brev från Smålands Posten idag, "fyll i ditt liv här så publicerar vi i tidningen att du fyller 20 den o den dan!".
Jaha? Och vem känner jag som läser SP? Inte jag själv i alla fall.
Jag tror man fick ett sånt från BLT när man fyllde 18? Jag kommer inte ihåg, men jag gjorde inte det då heller.

Jag börjar bli uppstressad nu... Slutar 4 imorgon, ska då hem, kolla över det sista med packningen, dra ut alla sladdar (jo, annars kan jag tala om att stället brinner opp), ta bussen in till stan och göra ett sista snabbt nödvändigt ärende.
Sen är jag klar, banne mig, och förhoppningsvis hunnit på tåget hem till kära Sölvesborg.
Ska bli skönt att vara hemma, hemma, hemma! Där man vet vart allt ligger, man är hemma i dialekten, man vet vilka platser folk pratar om och vilken pizzeria man vill äta på. Det är där alla smultronställen finns, alla minnesplatser ur ens liv. Mys, mys, mys!
Men bäst av allt är att jag får träffa H i massor av dagar!
Längtar så mycket!

Packning kallar, vilka skor? vilka skor!

Bye

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback