Vintertrött..

Datum: 2009-02-21 Tid: 12:31:05
Idag är jag hemma hos mamma och pappa i Lörbyskog. Jag har varit här ett par timmar och dom är snart inne på sin tredje runda kaffe. Jag vet inte hur jag känner mig riktigt..
Spelat lite piano, sjungt lite, druckit kaffe och läst tidningen. Ingenting lockar just nu. Verkligen inte vetskapen om att jag måste vara vaken tills sent inatt för att hämta hem en duktigt alkoholpåverkad H. Jag är riktigt trött, på ganska dåligt humör och allmänt nedstämd. Ingen bra dag, dåligt väder, orkeslös. Jag hade hellre spenderat min dag på ett helt annat sätt.
Funderar på att låna mammas färger och måla lite. Måla lite rosenknoppar så att våren kommer snabbare kanske? Nej usch, jag är bara så trött!!!

Hoppas ni har en bra mycket bättre dag framför er!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback