Färre dagar kvar..

Datum: 2009-01-28 Tid: 03:46:25
Imorgon är det som vanligt föreläsning. På torsdag är det föreläsning. På torsdag åker jag hem till Sölvesborg, tar bilen till mamma och pappa. På fredag kommer Per med tåget, jag hämtar upp honom och så kör vi till Kristianstad och shoppar/fikar! Jag ska ha något till kvällen och Per ska göra av med lite av sin allra första riktiga lön - den som ändå hade den lyxen!! Jag har inte träffat honom på evigheter, så det blir nog skoj att bli up-to-date med hans liv igen! :)
Pratade med H för en liten stund sedan, dom hade varit på O'learys ikväll och ätit och tittat på fotboll, det lät så mysigt! Nu har de bara två skiddagar kvar. Åh, vad jag längtar efter honom!! Men han vill bara vara kvar och åka ännu mer skidor! ;)

Just nu sitter jag och kollar på Most Haunted. Och jag bryr mig ärligt talat inte om vad de som inte tror på det säger, för jag tror på det. Jag vill tro på det. Jag vill tro att det finns liv eller i alla fall ett närvarande medvetande efter döden. Jag vill tro att min kära mormor fortfarande finns med i mitt liv och får se vart det tar vägen, hur jag utvecklas. Hade jag kunnat hade jag velat få veta vad hon tycker om det, hennes tankar. Såsom jag en gång alltid fick...

Och med det plötsliga känsloutbrottet säger jag godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback