Nu är det morgon..

Datum: 2009-01-29 Tid: 08:12:05
En ny dag börjar, jag har gått upp en hel timme för tidigt, inte alls likt mig. En hel timme nu, som jag inte har en aning om vart jag ska göra hän? Läsa lite bloggar, dricka upp all apelsinjuice jag äger och har så den inte blir för gammal. För idag tar jag min fina, gröna resväska och beger mig hem till lilla Sölvesborg. Ska bara upp o lasta av lite kläder och annat hos H (hu för tom lägenhet), sen tar jag bilen hem till pappa, mamma och syskonen! Hoppas jag får komma!
Idag är det smärta, läkemedelsföreläsning, kanske blir intressant? Det blir i alla fall en kopp kaffe och en baguett med ost och sallat! Det är det jag längtar efter mest, fast lite Sara också på köpet!

Detta är näst sista dagen H är i skidbacken, hoppas allt går bra så jag får hem honom hel och ren....
Jag har kollat på två filmer nu, ska snart lägga upp i alla fall en av dem. Den andra har jag inte sett klart förresten, det hinner jag kanske göra innan skolan?
Det är ju inte direkt någon vaken som jag kan ringa och störa heller..
Ha en bra dag allihop!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback