Fullspäckat..

Datum: 2009-03-28 Tid: 22:12:12
Idag har det varit en dag full med roliga saker! Imorse åt vi en tokmysig frukost som H var nere och köpte. Sen bakade vi blåbärsmuffins i mina fina muffinsformar. Under tiden ringde lilla mamma och var pratglad! Vid fyratiden kom Hs föräldrar på fika med nybakta muffins och biskvierna från förra helgen. Därefter blev det lugnt en timme, då vi fick rå om varandra lite innan det var dags för att skjutsa Hs föräldrar till en dans i Hörvik. Därefter gled vi över till Krokås för att titta på ett hus. Väl hemma igen gjorde vi pizzamackor och hällde upp gottepåsarna i de fina superstora skålarna. Sen kom Sandra med Stoffe och lånade filmer, samt Nicke som är här nu. Han och H kollar på fotbollen och tjoar och tjimmar. De gillar tydligen inte det egentligen, eller? Hör jag rätt, när inte en enda positiv sak kommer ur dem? Haha! Jag sitter här i alla fall!
Nu ska jag kika på lite bloggar innan jag öppnar något kallt att dricka.

En liten bekännelse är på sin plats. Jag missade halva earth hour. AJABAJA!
Ha en härlig kväll!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback