Mitt hjärta,

Datum: 2009-03-03 Tid: 00:47:33
Klockan har slagit om till sen timme. Men jag vill inte gå och lägga mig själv. Jag vill ha dina andetag brevid, du får snarka hur mycket du vill, men det är tryggt och lugnande. Att få en godnattpuss och att du värmer min sida av sängen så jag slipper frysa..
Det tar aldrig många timmar innan jag vill tillbaka till din famn, din närhet. Sitta i soffan och njuta av varsin kopp gott eftermiddagskaffe. Äta en god middag över två levande ljus. Bli väckt med frukost på sängen. Det går inte att motstå någon som dig. Du är alldeles för fantastisk för att inte vilja tillbringa varje sekund tillsammans med dig.
Och du är så bra, duktig på allting. Du är målmedveten och beslutsam.
Framförallt så har du valt att vara min och det är jag så tacksam för.
Jag älskar dig.



Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback