Mysfrukost!

Datum: 2009-03-29 Tid: 14:36:25
Jag sitter och myser och väntar på att bli serverad en riktigt härlig frukost; H bakar scones!
Idag ska jag bara njuta av hans sällskap extra, extra mycket, för imorgon börjar jag min 58 timmars arbetsvecka på äldrepsyk i Växjö. Något att längta efter? Intresset finns, men jag hade gärna mjukstartat! Vi får se hur det går, det kan bli riktigt tufft, nu när vi inte varit inne på skolan mer än då och då ett par timmar. Nu in med rutiner, in med fasta tider, upp på morgnarna och sluta sent om kvällarna. Hmm, inte riktigt min stil.
Längtar till sommaren, till solen och alla äventyr vi ska hitta på då!
Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Du och jag måste åka nånstans! Typ en biltripp nånstans!

2009-03-29 @ 18:49:00
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: mamma

Lycka till med din praktik!

2009-03-29 @ 22:28:39

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback