Sölvesborg, underbara solnedgång..

Datum: 2009-03-20 Tid: 17:46:32
Tänk att det börjar lika en riktig solnedgång nu, så att hela himlen badar i det typiska vårljuset.. Värmen som snart vill ta över. Det är mitten av mars!!! Tiden rusar iväg och om ett par veckor har jag redan börjat min praktik på äldrepsyk! Jag hoppas tiden går fort fort, så jag kan flytta ner snabbt och lätt och bara njuta av denna underbara sommarstad!!
När H kommer hem från fotbollen blir det kanske lite mat och sen en härlig drink-blandar kväll. Vi har valt ut lite olika varianter!
Imorgon blir det grillning hos mor och far vid stugan vid havet och på kvällen fest för Manne som fyllt år! Så tårtbakning står även det på schemat, vill bara ha lite klartecken om allergier, så inget blir tokigt! Ha en härlig fredag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback