The Strangers

Datum: 2009-03-10 Tid: 16:24:16
The Strangers

STORY: Ett ungt par, Kristen (Liv Tyler) och James (Scott Speedman) övernattar efter en bröllopsfest i hans pappas hus mitt ute i ingenstans. Mitt i natten knackar det på dörren och en flicka påstår sig leta efter någon som inte finns där. Knackandet upphör inte utan stegrar i intensitet, tills det hela utvecklas till ett riktigt skräckdrama.
MINA TANKAR: Jag var livrädd filmen igenom. Två bra skådespelare och riktigt läskiga masker på "invaderarna" gjorde mig totalt skräckslagen. Det var en bra story, tills slutet då jag blev riktigt besviken och ville göra om den tusen gånger, men så är det. Se den om ni vill bli riktigt rädda!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback