1 dygn kvar

Datum: 2009-11-26 Tid: 00:36:24
Sedan är det min födelsedag.. Har pillat lite med uppsatsen ikväll, vi fick lite småpill.

På torsdag - om en vecka - ska vi gå upp med den. Det är läskigt, riktigt superläskigt. Det är min baby och nu ska någon tala om ifall den duger.

Jag längtar efter min pojkvän och min familj nu!!!!!! Massor!!!! Är det för att jag vet att de kommer på fredag eller är det för att ingen av dem varit här på ett tag? Allra minst pappa och lillebror!

Imorgon blir det torsdagsmys med Sandra! Vin och choklad och något gott att äta!! Men innan dess blir det core-träning! Åh, vad jag tycker det är roligt!!

Nu är det julpyntat i min lägenhet. Har plockat fram alla mina fyra tomtar, julstjärnorna, juldukarna samt tre röda värmeljushållare och en broderad jul-vägg-grej som min mormor gjort (eller?).

Idag kom ju som sagt muggar och tallrikar i rosa. Perfekta! Nu känns det bara roligare och mer spännande inför lördag!!

Så, nu ska jag ta och avsluta denna dagen med lite TV.. Ska upp tidigt imorgon och gå till biblioteket, tyvärr!
Godnatt

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Mysa ska vi göra :D bland alla dina tomtar haha

2009-11-26 @ 13:26:58
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback