Air..

Datum: 2009-11-11 Tid: 18:32:57
Igen. Tokmycket nytt i detta passet, mycket mer "koreografi" och jag suger på sånt, så jag fick vara passets lustigkurre idag med. Det enda som är synd med det är att jag själv inte ser eländet!!

Nu blir det lite kyckling med äggnudlar och sötsur woksås. Och en dusch (håll tummarna att jag får lite värme i den och påminn mig gärna om att jag ska maila hyresbostäder om det!). Nästa steg är att tända värmeljus överallt så jag får upp lite värme i själva lägenheten. Jag längtar verkligen efter en "bättre" lägenhet, med mer rymd, yta och personlighet. Helst av allt med högt i tak, höga ljusa fönster och knarrande golvplankor, dubbeldörrar och mjuka, ljusa träfärger lite här och var. Inbjudande och hemtrevligt. Med värmepotential. Kan man önska det? I do..

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback