ALLDELES FÖR SENT!!!!!!!

Datum: 2009-11-24 Tid: 01:39:28
habla habla..

Klockan är alldeles för mycket men jag kan inte låta bli att sitta i mörkret och tystnaden och njuta. Detta är mitt liv, innehållande en otrolig skara människor med härliga personligheter och framför allt, mig själv med allt jag kan och allt jag vill. Önskar bara att jag vore lite vassare på det!

Jag saknar ett piano.. Att låta tonerna flöda, sjunga mjuka ballader och drömma bort en stund.

Längtar tills helgen, att få ha alla omkring mig, nästan alla jag älskar på en och samma plats - hur härligt är inte det?
Att det medför en enorm ångest över hur jag ska lyckas laga tillräckligt med mat - det är en annan femma! Viktigast är att ha dem omkring mig!


Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Synd att jag inte kan vara där :) men dig firar vi på torsdag!

2009-11-24 @ 10:15:10
URL: http://my-ne.blogspot.com
Mitt namn: Mamma

Nästan alla???

2009-11-24 @ 16:56:50
Mitt namn: Jenny

Haha inte jag heller egentligen! var bara tvungen att visa sebbe videon! hahahahah... hur kan han kalla sig artist??

2009-11-24 @ 20:22:03
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback