Buh för dem!

Datum: 2009-11-18 Tid: 21:32:39
Jag blir faktiskt lite ledsen.. Man hoppar till, nån har kommenterat som inte brukar kommentera - och så är det bara nån som ska "göra reklam" för sig och sina saker.
Jag tycker det är så tråkigt!!!
Väljer dessutom att låta bli att publicera dem - de tillför inte mig och min blogg någonting.

Ikväll trotsade vi regn, rusk och kyla för att bege oss till Airpasset på VUGI, Sandra och jag! Jobbigt, men roligt! Imorgon blir det mitt favoritpass - Core! Det längtar jag efter! Styrka är massa mycket roligare än kondition!!
Börjar så smått göra upp planer för kommande helg! Imorgon blir det "försmak" med vin och kebabrulle hos Sandra, på fredag blir det Idol-tittande med Sandra på oviss ort!!
Lördagen innebär tenta och kanske besök av lillasyster för lite shopping på stan?
Resten är dolt i dimmor just nu.
Back to das pluggböcker nu!
Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

WTF?! sen när började DU träna?? Core är gött... :)



Jo jag håller med dig, precis så det känns när man hör dom låtarna. Tänker på våra cykelrundor till Hällevik... hehehe. vilka fjortisar vi var!

2009-11-18 @ 23:16:17
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Kristian "Krille" Persson

Hej Johanna! Hur är läget en sådan här blåsig november kväll? :)

2009-11-18 @ 23:22:48

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback