Kasst av mig!

Datum: 2009-11-13 Tid: 12:05:48
Jo, fredagen den 13:e.
Fyra saker jag har skrivit idag har försvunnit. Så fort jag klickar på "spara" på olika ställen så plockas det bara bort, kommer upp "sidan kan inte visas" mög mög mög!

Jag längtar så mycket tills ikväll. Dels för att jag ska städa, tvätta och diska, men även för att H kommer. ÅH vad det ska bli roligt att tvätta, verkligen. En dag som denna kommer ju varenda plagg att krympa. Ja, jag är jättevidskeplig. Jag har alla möjliga såna konstiga tankar för mig. Som att absolut aldrig och aldrig någonsin gå på brunnslock av all möjlig art. Det är faaaarligt. Jag kan inte heller snurra på mig utan att snurra tillbaka åt samma håll, annars känner jag mig vriden. Vriden i huvudet är jag nog allt i alla fall.

Jag måste handla också, så det blir projekt nummer ett när jag kommer hem. Då tappar jag väl visakortet på ICA.
Lär slå sönder alla glas när jag diskar också. Och kanske skära mig på knivarna. Dammsugaren kommer att få fnatt och röja runt i lägenheten som en orm som tränar spasmisk gymnastik. Själv ska jag stå i ett hörn och betrakta spektaklet medans jag suckar över att jag alls gick ur sängen idag. Den var otroligt skön imorse, kan ni tro!

BYE!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Stackars liten :( Hoppas kvällen blir bättre!

2009-11-13 @ 16:36:57
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback