Lördag..

Datum: 2009-11-21 Tid: 12:30:19
En kopp kaffe, en ansiktsmask och en ny outfit! Fick hem en mjuk, stickad grej från H&M igår, ljusrosa och mysig.. VARM framför allt!!

Nu ska jag bara sitta här tills Sandra hör av sig om det blir hemfärd och slappa! Så skönt!

Igår körde vi tacos hos Sandra med liiiite rödvin och IDOL! Det var verkligen Rezas tur att åka.. Nästa vecka skulle jag kunna tippa bort Erik eller Tove. Varför börjar Erik sjunga falskt nu helt plötsligt? Det var varit svajigt förr, men inte så illa som igår. UUH!! Nej Calle är min solklara favorit och efter honom ligger Mariette bra till!

Nu ska jag ringa och tjattra lite med mammsen :)

Ha en trevlig lördag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Linn

Fin blogg :)



Allt bra med dig?

2009-11-22 @ 20:45:54
URL: http://mattebokeen.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback