Oh, lala!

Datum: 2009-11-23 Tid: 12:06:18
Det är inte många dagar till födelsedag nu! Jag har fullt upp hela veckan, med massvis av olika saker, både tråkiga och riktigt roliga!
Sluttampen på festen ska förberedas, maten ska inhandlas, det ska småfixas med outfiten, samtidigt som uppsatsen ska bli klar(!) och en tenta ska pluggas in. Träningen får inte glömmas och framför allt måste jag hinna få i mig lite mat och låta kroppen sova. Men det går, som alltid. Ge upp finns inte, fast jag är bra sugen på det ibland.

Nu ska jag leta upp någon god macka att äta till lunch från kafé Astrakan.

Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Heey Johanna,

tack så mycket för gratulationen^^ Nämen, det skulle ni inte behövt generad^^ Vi kan väl "byta" när vi ses på the Pink Party?:D hihi

Hälsa & Tacka kjeresten din^^

With Love* Cicci

2009-11-23 @ 16:10:21
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback