Bitter på min livssituation

Datum: 2009-10-13 Tid: 21:42:20
Njuter nästan ifulla drag. Har tagit på mig mjukisbyxor och längtar efter en kopp te. H finns inom räckhåll, bara en meter bort. Sitter i vår säng, i Sölvesborg.. Tänk, nu missar jag hösten här nere, allt det vackra. Måste vara i Växjö, kalla tråkiga Växjö för att sitta instängd i ett bibliotek 8 timmar varje dag. Jippi. Verkligen inget utrymme för ro att lära, organisera tankarna. Kan inte koncentrera mig så länge jag har någon i samma rum när jag inte är hemma. Så det blir framöver dubbeljobb på något sätt - först biblioteket på dagarna och får skrivro när jag kommer hem istället.
Jag vet inte om det är en höstdipp jag har fått nu, en sån jag brukar få på vårkanten. Allt bara känns mörkt och motigt. Någonting ligger och gnager i magen och jag kan inte tänka på saker som gör mig glad - det gör bara känslan värre.
Jag älskar hemma och det går olyckligtvis inte att finna någonstans i Växjö. Jag kommer aldrig att känna mig hemma där. Stiga upp, gå till ett tråkbibliotek, gå hem - ensamhet och en kylig lägenhet. Laga mat - till mig själv. Nej, fy... Jag vill inte mer nu!

Imorgon ska jag dessutom till tandläkaren. Kommer därför vara bedövad i halva huvudet hela dagen imorgon (sist höll den i åtta timmar) så ring inte och försök prata för det kommer inte jag kunna! Ska dessutom till - Växjö, precis, direkt efter...
Gokväll..

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Men lilla vännen då, är du i växjö på fredag?

I så fall tar vi en heldag du och jag!

Stan, fika...och sen idolmys på kvällen, jag bjuder på vin ;)

Du ska ju inte känna dig ensammen!

2009-10-14 @ 15:06:19
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback