Fredag på riktigt

Datum: 2009-10-16 Tid: 18:40:24
Har faktiskt börjat fila till ordentligt bra på uppsatsen idag. Börjar bli nöjd med textmassan som ständigt växer till..

Igårkväll firande Sandra och jag "fredag" eftersom hon inte jobbar idag. Vi drack rödvin, åt mörk choklad, frusna blåbär och pratade i massor av timmar. Kom hem sent, trött och glad! Du har verkligen en positiv inverkan på mitt humör! Ikväll kommer H till mig och stannar över helgen. Det blir mys framför Idol tillsammans med Sandra!!

Vi tog även en liten skvätt på stan idag Sandra och jag. Hon skulle trendspana och jag skulle köpa papper. (vilken av oss lever ett spännande liv?).
Hittade vad vi skulle, nu sitter jag och fredagsmyser, väntar och längtar. Ska strax hoppa in i duschen en stund - hoppas det finns varmvatten över till mig.. Tänkte bjuda på lite bilder också.
Har ni testat nya Marabou Sensation? Om inte - gör det. Det är så gott så jag vet inte om jag vågar köpa fler.....





Helt sjukt, fin felstavning på en pizzabutiks beställningsblad här i Växjö. Ja, jag tycker det var helt galet roligt!

Ska in i duschen nu, ha en trevlig kväll och rösta ut rätt person i Idol ;)

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

HAHA skicka den till tjuvtittat.se!

2009-10-16 @ 23:13:49
Mitt namn: elin

förresten skrek inte klas utanför allas dörrar utan mest min när jag hade den stängd. han var supermysig fast han lekte med mina händer när jag skulle sov ahaha

2009-10-16 @ 23:16:13
Mitt namn: Sandra Jönsson

Vad kul att jag gör dig glad vännen :) Sjukaste chokladet, det köper vi inte igen ;) haha...

2009-10-17 @ 11:59:13
URL: http://my-ne.blogspot.com
Mitt namn: Jenny

vattenpippa!!! hahaha fan va kul!

2009-10-20 @ 08:58:26
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback