Grått

Datum: 2009-10-03 Tid: 15:46:04
Denna dagen är grå. Inte höstvacker, bara grå och regnig. Jag känner mig alldeles tom - tråkig och ointresserad. Mycket tankar snurrar i huvudet. En c-uppsats, ett tandläkarbesök, nya-glasögonbehovet och en hemlig dröm.

Det börjar även närma sig min födelsedag - som vid denna tiden på året brukar fylla mig med pirrig, ivrig förväntan. Min dag. Men i år? Idag känner jag inte alls för det. Jag vill inte vara med om en till födelsedag. Jag har för stora förväntningar. Men. Ändå har jag börjat förbereda någonting jag aldrig gjort innan. Och jag ska strax sätta igång med det på allvar och det ska bli roligt, kreativt och annorlunda

Mitt nya projekt. Jag har köpt mig en muffinsbok!! Den är fylld av ljuvliga recept och massor med inspiration. Igår bakade jag de första provet - underbara! Inte bara såg de otroligt söta ut - de smakade därefter också!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Nästan bud på att låta dig låna min chokladbok:) massa olika grejer i choklad, från efterrätter till tigerkaka. :)

2009-10-03 @ 16:04:34
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback