Idol..

Datum: 2009-10-23 Tid: 22:04:43
Är inte Idol.. sädär?
Det är egentligen inte särskilt bra, inte ens häften av deltagarna håller måttet riktigt. Ska i alla fall försöka hålla mig vaken till utröstningen, så resten av kvällen spenderas i soffan. Imorgon måste jag städa innan mamma kommer.. Mycket disk, mycket ovikt tvätt!!



Vet precis vilken film jag ska sätta på nu. Tar för lång tid att läsa en bok man gråter sig igenom. Underbar filmmusik dessutom. Hörs imorgon - godnatt världen!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

faktiskt inte när hon ska åka långt:P och ett hejdå kan man somna om efter!

2009-10-24 @ 18:09:15
Mitt namn: elin

nej jag har inte din ps i love you. har på datorn som du en gång skickat

2009-10-25 @ 00:34:51

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback