Uppsats

Datum: 2009-10-15 Tid: 12:53:32
Idag började morgonen med en snabb promenad till skolan med Sara, det var dags för uppföljning i ergonomin från förra terminen. Vi skulle utvärdera risker i arbetsmiljön på de avdelningar vi var på. Det var inte lite, det mest uppmärksammade var ändå att det var så trångt inne i patientsalarna... Ni som varit på sjukhus har säkert sett det lilla utrymme man får för sig själv som patient, tänk att du ska få plats med en lift och en rullstol där också...

Nu sitter jag och tar paus från uppsatsen. Vi skriver hemma hos mig idag, jag skriver och Peter granskar artiklarna.
Sitter med en kopp kaffe och en baguette med kycklingcurryröra, lyssnar på lite musikstycken.. Idag bjuder naturen utanför mitt fönster på en färgsprakande föreställning, Höstlöv i Solsken!

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback