Dagen präglas av sol och vänner...

Datum: 2009-09-02 Tid: 01:33:02
Vilken underbar dag! Solsken, jättevarmt, en föreläsning om "hur vet vi att vi vet det vi vet" och så slank Åsa in ett "Ett glas vin om dagen är bra för..... magen..?!"
När jag kom hem satte jag mig på "balkongen" utanför min ytterdörr och drack kaffe och läste vidare om "Hans majestäts olycklige Kurt". Det är ingen sträckläsare direkt, ganska tung på sina ställen, men OH så intressant!!! Där satt jag och njöt av livet och stunden ett tag.
Sara och jag tog en promenad på nån timme i.. finskor? Där och då bestämde vi oss för att gå på pumpöppningen på Stallarna. Vi ringde in Kornelia som kom med sitt glada humör, sen satt vi här hos mig och drack varsin cider och spelade spel innan vi knallade bort i tid till Stallarna (Innan 10 - gratis entré). Vi kollade lite på nån dam som hette Mona(?) innan vi blev gäspiga och skingrades hemåt. En alldeles lagom första kväll ute innan det verkliga festandet startar.. Jag har saknat atmosfären här - vi har alla ett gemensamt mål, en färd dit och en vilja att ha så kul som möjligt på vägen. Kan inte hjälpa att jag saknar H alldeles hjärtskärande mycket, jag vill ju uppleva det med dig också...
Imorgon ska Sara och jag vara nyttiga återigen och simma tills vi drunknar. Innan dess: Morgonstund=kaffestund, Föreläsning, Projektplan ska skrivas tillsammans med Peter och en lunch skall intas. Inte slarva mer med maten!
Nu ska jag krypa ner i sängen framför en mysig film och försöka få lite ro i kroppen.

Nu när jag ändå håller på så slänger jag in en kategori till, SPEL, eftersom mina vänner och jag är väldiga sällskapsspelare..

Sov gott och dröm sött! God natt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback