Role Models

Datum: 2009-09-13 Tid: 23:43:24
Role Models

STORY: De två kompisarna Danny (Paul Rudd) och Wheeler (Sean William Scott) blir efter att Danny kört hela sitt liv i botten genom att vara skitsur på allt, dömda efter en "olycka" till antingen 30 dagars fängelse - eller 150 timmars samhällstjänst. De väljer det senare alternativet i tron att det ska vara lätt - det är det inte!
Istället för att städa toaletter och dylikt tvingas de delta i ett projekt där de ska vara "storebror" till ett barn. Deras "little" visar sig vara två väldigt annorlunda barn och konflikterna är många. Men klarar de inte det - så blir det fängelse. Till saken hör att Danny blev - på grund av sitt humör - dumpad av flickvännen Beth (Elizabeth Banks) och gör därför det mesta för att få henne tillbaka. Hon är även advokaten som lyckas fixa det "milda" straffet.

MINA TANKAR: Det var en komedi - jag skrattade. Den var inte överdrivet rolig, men ofta överdriven - vilket kan vara rolig. Duktiga skådespelare, fastän Sean William Scott inte verkar kunna spela nånting annat än Stifler eller lightversioner av honom. Jag skulle kunna se den igen..

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

åh den är skitrolig! haha!

2009-09-14 @ 08:12:57
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback