Smyguppdatering..

Datum: 2009-09-17 Tid: 19:12:12
Jag har tänk vara duktig och överraska Peter medans han och Ryan är och köper kaffe till mig med att hitta 15 artiklar medans de är iväg. Jo... Det kommer ju inte att hända. Det går riktigt dåligt för oss idag, vi har kört fast. Totalt. Det känns precis som att vi borde stänga ner och gå hem och dra täcket över huvudet. Men vi försöker i alla fall. 20 fräscha vetenskapliga artiklar om SÖMNBRIST någon? Det är inte lätt att hitta när man själv lider av det nämna fenomenet. Jag är så nervös att vi inte kommer att klara det...
Idag har vi lunchat på Stenladan, pizza och pastabuffé - supergott!
Nej, nu måste jag återgå till artikelsök.. Wish me luck
Ha en bra dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback