Tidig morgon

Datum: 2009-09-11 Tid: 10:23:48
Det blev en tidig morgon imorse, med dagg i gräset och en kyla som ville leta sin in under varje plagg. Nu värmer jag mig igen med en kopp kaffe! Jag ska strax sätta igång med dagens uppgifter, att fixa iordning. Jag längtar så väldigt mycket tills ikväll, jag längtar efter den där famnen som insveper mig i värme, kärlek och en mjuk doft av den jag älskar.. Få laga en god middag och kunna lägga min hand på hans arm när jag vill för han är där, precis brevid mig en stund. Jag vill meddetsamma, jag vill inte längta mer, men det gör ingen skillnad för han måste lik förbannat jobba ;)

Jag vet inte heller riktigt hur jag ska ta mig för - min meny.. Den bara hoppar ner. Sen testar jag olika saker och så hamnar den rätt igen. Rätt som det är så hoppar den ner igen. Knas! Får se hur jag ska lösa det....

Ha en skön förmiddag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

haha, jag jobbar på det ;)

2009-09-11 @ 10:37:29
URL: http://decemberlove.blogg.se.

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback