Vad innehållet i brevlådan kan pigga upp!

Datum: 2009-09-14 Tid: 16:40:21
Blev tokglad när jag öppnade min brevlåda och innehållet bara rasade ut över hela golvet. I vanliga fall hade jag blivit jättegrinig - men där låg ett stort mjukt paket och väntade! Härliga bylsiga tröjor från H&M och en sjal och annat smått och gott. En BH som jag måste skicka tillbaka dock, har tydligen missuppfattat min storlek något åt det mindre hållet. Det såg ut som att jag hade tryckt in dem i en sån där snobben-BH alla använde på högstadiet. En sån som var storlek 65AA och det såg inte klokt ut. Så skämdes jag lite inför min spegelbild över hur vulgär jag såg ut och gick in och beställde en ny, för fin var den :)

Idag har Peter och jag börjat smått på uppsatsen, det känns bara inte som att vi riktigt införstått oss med hur mycket arbete vi har framför oss, för vi satt och gäspade i ett par timmar innan vi började prata lite. Imorgon är det nya tag!
Nu ska jag gå och ta en powernap. (Idag har jag lärt mig: En powernap ger lika mycket som de sista timmarna nattsömn - härligt! I need!)
Ha en fortsatt trevlig dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback