En helg avslutad med solsken!

Datum: 2010-04-12 Tid: 00:06:30
H kom lite sent i fredags, så dygnet blev förskjutet med fika vid fem och middag klockan nio. Jag försökte hålla mig vaken, men däckade redan vid halv tolv.. Då hade jag redan suttit i nån timme och knappt kunnat hålla ögonen öppna.

I lördags tog vi en mysig promenad runt sjön, så skönt att man kan gå utan jacka numera!

Idag spelade vi lite spel och vi har bannemig fikat ALLA tre dagarna, idag ute på "balkongen" på en filt i solen!

Imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen mer än att plugga.. Annars är allt färdigt, ingen disk, inget städ... Vad gör man när man är ledig egentligen?

Nu blir det lite Desperate Housewifes innan jag somnar!

Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback